Primul gând

duminică, 30 martie 2008




M-am hotărât! De azi, sunt BLOGGER! Să văd cine se mai pune acum cu mine, sau cine o să îmi mai conteste existenţa!
Totul a început de la Hi5. Acum câţiva ani o amică mi-a cerut "profilul de hi5". Abia descoperisem internetul; de unde să ştiu eu ce e aia "hai faiv"?... mi-a spus pe un ton destul de serios că dacă nu am profil acolo, înseamnă că nu exist. Astfel s-a pus Iulică pe "existat".
Şi iată-mă azi...EXIST!!! Am Hi5, am Blog...sunt în sfârşit şi eu în rândul lumii.
De v-oi plictisi, de v-oi supăra, iertate să-mi fie toanele...că na! Nu mereu suntem inspiraţi, nu mereu suntem veseli. Important e că sunt aici!


Simţiţi-vă liberi să postaţi ce vreţi, cât vreţi...Vorba aia: Mi blog (casa) e su blog (casa)! :)


E primăvară...

Labels:

2 comentarii:

  1. interesant profil, nu stiam ca exista si partea aceatsa a lui Iulian! Ma bucur, sincer, pentru tine. Din partea unui mic, si la propriu si la figurat, (fost) coleg ...

  2. Anonim says:

    Bine ai venit in blogosfera romaneasca! Pfff, cum suna!
    Parca as fi un batran al universului.
    In orice caz, mult succes cu lumea ta virtuala si blogging placut!
    Flo