Nu m-a uitat!!!

marți, 9 decembrie 2008


Pana la urma nu m-a uitat Mos Nicolae anul asta. Seara mi-a adus ceva mai mult decat frumos. Toata ziua am avut o stare ciudata ca nu am primit nimic...chiar ma gandeam ca nu am fost cuminte anul asta...ma tot gandeam si rememoram faptele rele. Si credeti-ma...lista nu era scurta deloc!!Aveam puternica impresie ca pana la urma chiar trebuie sa fii cuminte pentru ca Mosul Nicolae sa iti aduca ceva.

Seara, cand nu ma mai asteptam la nimic, a venit si cadoul! M-am bucurat ca un copil! Poate ca inca nu am depasit faza aia interioara de copil...cine stie?

Mama, (ca in celebra reclama - tot sarmana mama!!) a venit in vizita pe la mine si m-a invitat in City. De cativa ani am o intelegere cu-ai mei: decat sa imi faca un cadou surpriza care sa nu imi fie pe plac, mai bine mergem impreuna si imi iau eu ceva care sa imi placa (nici ideea cu banii in mana nu mi se pare prea convenabila...e ca si cum ma plateste)..asa ca mama si cu mine am fost in city si mi-a luat un cadou extraordinar! :) de fapt putea sa imi ia si un glob de pus in pom ca tot ma bucuram ca am primit si eu ceva!:)

Pana la urma exista magie...nu?

Se apropie!...

Labels:

0 comentarii: