SMS la 877 sau 858 = 2 euro = o viata salvata

miercuri, 15 aprilie 2009

Inainte de toate, va invit, va rog, sa facem un mic mic exercitiu de gandire! Am luat la intamplare o poza oarecare de pe un site in care mamicile isi arata bijuteriile de bebei:) Si eu imi pun poze cu catelul pe siteuri de catei...daca altceva cu care sa ma mandresc nu am (deocamdata!)..:)))
Uitati-va in ochisorii bebeului din imagine pret de 20 de secunde!Nu va grabiti!Ca e timp! 20 de secunde. Nu mai mult! Uitati-va in ochii lui si bucurati-va de bucuria lui! Bucurati-va de inimioara lui care bate in bratele mamei sale! Admirati roseata din obrajori! Incercati sa va imaginati ce poate fi in acele clipe, in sufletul fericit al mamei lui: isi strange puiul in brate! Priviti va rog bebeul pret de 20 de secunde!



Nu va luati privirea din ochii lui!



E fericit! Se citeste in ochisorii lui mici si nevinovati! Imi umple inima si ma face sa zambesc. :)) Ce tembel sunt...:)) ma inmoaie asa tare o poza cu un copil necunoscut:)) Uimitor cum te face o poza sa zambesti!



A! Ati observat ce ochisori mari are, si frumosi, si mirati de ceea ce il inconjoara? hehehe...ce tare-i pustiul! :D



Asa eram si noi... asa ne strangeau si pe noi mamicile noastre in brate!... Mi se face dor de mama...:)) Cred ca o s-o sun...:))



Aiiaiiaaaai!!!Imi place de nu mai pot! Este frumos de se intoarce soarele dupa el! Daca nu ar fi avut parintii lui, l-as fi luat eu. :))Atat de frumos e!!! Nu vi se pare? Inca o data ne uitam ca imi place prea mult!!! :D



Darius. Acum puteti sa ii spuneti Darius. Asa a fost botezat. Poza este facuta acum o luna, la varsta de 9 luni.
Tetralogia fallot. Asa se numeste boala lui. Este boala care, la numai 9 luni, l-a ucis pe Darius. Acum Darius este mort. De 2 saptamani. Intr-un spital din Targu-Mures, acum 2 saptamani, pe masa de operatie, puiul de om s-a stins!
Motivul? Pai nu au facut parintii (cu o situatie materiala modesta) rost de bani in timp util. Iar cand acestia s-au strans (tot putin cu putin) era mult prea tarziu. Suma nu s-a strans la timp. Rezultatul? Darius, scumpetea de copil, la care v-ati uitat, are ochisorii inchisi. Pentru totdeauna!
Pentru ce? Care este vina lui ca nu s-a nascut bogat?
Si poza nu am luat-o la nimereala de pe acel site cu parinti si copii fericiti, ci de pe un site in care se striga dupa ajutor! Ajutor pentru Darius...


Nu lasati si alti copii sa ajunga acolo unde Darius este acum! Si eu, si voi, si prietenii vostri si tot asa, daca o tinem in lant, putem sa ajutam copii suferinzi nevinovati.
Putem sa ii facem sa zambeasca... O viata intreaga! Nu doar o clipa!

877 sau 858 ! Sunt numerele la care puteti sa trimiteti sms.

Stiu ca puteti sa ajutati!
Si mai stiu ca pentru oricare dintre voi, 2 euro nu reprezinta o problema.
Depinde numai de voi sa alinati suferinta unor copii nevinovati.
Oricand, si voi, si eu, putem avea o asemenea drama in familiile noastre. Copiii nostri se pot naste in situatia lor. Cu boli ale caror nume nici nu stim sa il pronuntam corect!
Sunt copii pentru care rasaritul de soare este un motiv de tristete: ei stiu ca urmeaza o noua zi de tratamente, o noua zi cu dureri, o noua zi in care trebuie sa continue sa lupte pentru supravietuire. Pentru ca este langa ei tot timpul, pentru ca nu ii paraseste niciodata, nici macar atunci cand dorm, cel mai bun prieten al lor este...durerea...

877 sau 858 !

un singur sms si putem sa ne bucuram de zambetele unor copii salvati!

877 sau 858

Iata si spoturile de promovare a celor doua campanii.

877 sau 858

Campanie pentru strangerea de fonduri pentru infiintarea Departamentului de cardiochirurgie al Spitalului de copii Marie Curie




Mihaela Radulescu - despre copilul parasit de o "mama" care acum este singura care ii poate salva viata...daca ar fi de gasit...

Labels:

0 comentarii: