Liberty Parade 2010

duminică, 25 iulie 2010

A fost foarte tare, frate!

Totul a-nceput cu Mika. Muzica fericita, optimista si un show colorat. Relax, take it easy!:) Nu am putut sa stam la tot concertul, pentru ca plaja din Venus urla dupa noi.

Ne asteptam sa gasim, ca anul trecut, Eforia blocata. De unde? :)) In jumatate de ora am ajuns. Acolo au fost ceva probleme cu

Dupa 2 ore de Optick, au intrat ei... Above & Beyond. Delir total! 3 ore de trance mixat "la mare arta". Nu am stat nicio clipa. Nimeni nu a stat. Au inceput cu piesele de pe ultimul lor album, nelansat inca. I-au facut premiera in Romania. Va dati seama ce-a iesit, nu?? :D

Dar mai presus de toate stiti ce e cel mai frumos in fiecare an la evenimente de genul asta? Atmosfera. Publicul. La un eveniment house, oamenii nu sunt violenti. Toti sunt prieteni cu toti. Se calca pe picioare dar nimeni nu zice nimic. Mai primesti un cot in ceafa dar nu te superi. Dai mana cu strainii, dansezi cu strainele :)) Toti sunt fericiti.

Pe la 5 am intrat in mare. Apa era ataaat de calda. Iar trance-ul ala "intra" atat de bine!! Trebuie neaparat sa incercati sentimentul asta! Si nu! Nu am baut niciun gram de alcool. :))

Va las cateva poze sa va faceti o impresie.


Libery Parade 2010
To be continued...



--- Concert Mika - Relax, take it easy ---


--- Concert Mika - Big girls, you are beautiful ---


--- Liberty Parade - Intra in scena Above & Beyond ---


--- Liberty Parade - Party people ---

Labels:

0 comentarii: