Filme bune saptamana asta

marți, 13 mai 2008


Am fost in ultimele 3 seri la Cinema. Am vazut 3 filme frumoase, unul mai bun decat celalalt. Sambata seara am vazut Orfelinatul (El Orfanato). Sa nu va lasati pacaliti, asa cum am facut eu, de faptul ca este un film spaniol. Eu mi-am dat seama de asta abia cand au inceput actorii sa vorbeasca. Dar tocmai faptul ca e intr-o limba europeana si atat de cunoscuta noua, face ca actiunea sa para mai veridica. Este un horror cu copii si arata cat de departe este o mama dispusa sa mearga pentru a-si gasi copilul atunci cand aceste dispare, chiar si atunci cand copilul este infiat...

Aseara am vazut o comedie la care am ras, nu numai am zambit: Aurul nebunilor (Fool's Gold). Acest film combina un pic de actiune, putin suspans, cateva situatii comice si rezulta in final o comedie reusita. Este un alt film pe care vi-l recomand.

Apogeul celor trei seri de Cinema a fost in seara asta. Am vazut un horror: Negura(The Mist). Nu am vrut initial sa il vad...din simplul motiv ca nu imi placea descrierea. Dar cum deja vazusem toate celelalte filme de saptamana asta, am zis sa il bifez si pe asta. Nu m-a atras pentru ca parea vechea si clasica idee cu Pamantul invadat de forme de viata neidentificate iar la sfarsit eroul se alege si cu Pamantul salvat si cu o gagicuta frumoasa:) Insa chiar s-a dovedit a avea o idee originala; paralel cu segmentul S.F, a fost si o disputa intre religie si stiinta: sunt demoni?... sau creaturi dintr-o alta dimensiune? Eroul ajunge sa nu se mai lupte numai cu creaturile ci si cu oamenii...Filmul este mai profund decat pare si trebuie urmarit cu mare atentie... Cine este mai periculos: creatura demonica sau omul? Pe pamant ne luptam cu demoni? sau de fapt ne luptam cu oamenii...cu noi insine?
Revenind cu picioarele pe pamant, spre sfarsit o coloana sonora exceptionala; o tipa habotnica a condimentat povestea de baza a filmului, iar finalul a fost unul intr-adevar ORIGINAL! Pe asta chiar trebuie sa il vedeti. Finalul face tot filmul!
To be continued...

Labels:

0 comentarii: