1 mai muncitooCUM??

vineri, 2 mai 2008


Beau o bere si scriu. Sunt treaz? Sunt beat? De la o bere pe care inca nu am terminat-o???Neeaaah!

Gata! Gata cu Pastele, gata cu 1 mai! Revenim la vietile noastre! Am fost ieri in Padurea Comorova si...a iesit frumos, contrar asteptarilor mele. Ma gandeam ca vom fi o gramada uriasa de oameni dintre care as fi cunoscut doar pe cinci. Insa nu a fost chiar asa! A fost ok! Chiar m-am gandit ca treaba cu iesitul la gratar ar trebui sa o facem mai des de-acum.

E relaxant!

Echipa a fost completa: Anna M.- nucleul grupului, cea care ne inveseleste intotdeauna, George-prietenul Annei, care isi merita pe deplin porecla (nu o scriu aici pentru ca...prietenii stiu de ce!!!)Ana Maria D. - o sensibila si jumatate care stie intotdeauna sa zambeasca, Alexandra N. - are un cuvant pe care il foloseste des si care o defineste cel mai bine - "sweet" !

Nu stiu cum i-am gasit pe toti 4 dar ne potrivim toti ca grup-cred!:))

Poate diseara "tragem" un film! Acum ma duc prin Mamaia...ma plimb ca e frumos afara!

Ah! Vorbeam acum cu Maria, o veche pretena, si mi-a zis ca azi e Izvorul Tamaduirii! Doamne ce-am uitat! offf....

44 RON taxiul din Tomis 3 pana la Kudos...

Labels:

0 comentarii: