Bunicuta Margareta

luni, 17 noiembrie 2008

Plictiseala minimia azi. Frigul ne cam tine pironiti care pe unde se afla: casa, job, facultate. Eu m-am incadrat azi in prima categorie. Am stat in plapumica si am google-it toata ziua. Am dat, astfel, peste Bunica Margareta. O babuta care vorbeste deschis despre orice si raspunde la orice fel de intrebare. Este simpatica foc. Clar bunicuta citeste de pe un script. Dar ideea mi se pare super tare. Nu va inchipuiti acum ca aceasta idee este una originala si ne apartine. Ha! Never ever! Ea isi are originile intr-o emisiune de pe postul Reality TV. Orium. Bine ca e si la noi!:D Sa vezi pe sticla o batranica ce vorbeste despre sex, intr-o tara in care tinerii maresc ochii si chicotesc cand aud ca se vorbeste despre asta...ei..e ceva nou. Sau macar, e altceva!



Labels:

0 comentarii: