Foarte tare!

marți, 25 noiembrie 2008

Se zice ca toti suntem unici in felul nostru. Fiecare dintre noi are un talent. Unii l-au descoperit, altii inca il mai cauta. Eu, sincer sa fiu, fac parte din a doua categorie. De ce? Pentru ca nu am stat sa imi caut vreun talent. Cred ca daca ar fi existat vreunul zacand in mine, ar fi iesit demult la suprafata. Sau poate ca sarmanul a iesit dar nu sunt eu destul de atent sa il vad.
Aveti aici un om nu doar talentat... l-am gasit intamplator pe net, si vreau sa il vedeti si voi.



In alta ordine de idei, am fost bolnavior zilele astea. Am racit "la creierii capului". Am facut baie si am iesit imediat din casa. Aviz amatorilor - daca aveti undeva de iesit si nu ati apucat sa faceti dusul zilei, ori iesiti asa, ori amanati! Eu am preferat sa nu aman si m-am cam chinuit.

Ma intorc pe site-ul meu preferat ca sa mai caut si alti oameni talentati! Nu imi ajuta la nimic, dar imi mai trece timpul...Daca tot nu am voie sa ies din casa...oofff...

Mi-as dori...

Labels:

0 comentarii: