Happy Resurrection!

miercuri, 30 aprilie 2008


Am mancat ciorba de mieeel! Si friptura si sarmale si salata si cozonac si pasca si chec si multe oua rosii....hmmm.....a fost minunat!

Hristos a inviat!

A fost un Paste cu multe peripetii, dar care intr-un final, s-a terminat cu bine! Am ramas in pana de masina cu 4 ore inainte de Inviere, am alergat prin Constanta dupa microbuze care sa ma duca la mama sa fac Pastele acolo...m-a prins ploaia...In cele din urma ajuns in Biserica, mi-a cazut fitilul de la lumanare exact cand a venit preotul langa mine cu Lumina....oofff

Obosit, nemancat, satul de ghinioane, am simtit cele aproape 4 ore de slujba ca fiind 8 ore lungi si interminabile! Imi pare rau ca spun asta, dar nu mai puteam! Simteam nevoia sa mananc si sa ma culc. Eram frant!

Iaca cele 3 zile au trecut, lumea isi reintra pe fagasul normal al lucrurilor, dar...VINE 1 MAI !

Iar agitatie, planuri, cheltuieli, pentru o zi de stat intre copaci si indopat cu multa carne. Desigur, eu-tot fara masina, va trebui sa gasesc, impreuna cu colegele mele, o solutie ca sa ne deplasam maine.

Voi? Cum ati petrecut? Ati exagerat cu mancarea? (Eu am avut niste dureri de stomac incredibile sambata, in prima parte a zilei...dar nu erau datorate alimentatiei). O colega super simpatica (are o suvita rosie/roz in cap'shorul ei brunet) a facut toxiinfectie alimentara...culmea-tocmai la chestii vegetale. Voi?

E minunat afara! Ploua, e caldut, pomii sunt inverziti!...am in fata blocului doi castani cu floricele din alea albe in forma de con de brad...imaginea e splendida...pomii printre picaturi de ploaie, aer curat, masini putine, oameni deloc! Daca nu ar fi fost nici blocurile, peisajul ar fi fost chiar mirific:)

Am o rugaminte pentru cei care posteaza comment-uri: daca nu va semnati, nu mai postati! Pentru ca nu au nicio valoare mesajele nesemnate. In plus este o dovada uriasa de lasitate sa nu iti asumi ceea ce vorbesti!

I miss my car...

Labels:

0 comentarii: