La multi ani mie!

duminică, 26 octombrie 2008

26 octombrie. ultima zi din cel de-al 20-lea an de viata. A fost un an din care am invatat multe. Poate mai multe ca niciodata. Nu filosofez, oricat de mult ar prea ca fac asta. Dar am avut parte de multe evenimente, unele mai placute, unele mai putin placute. Iar de altele, nici nu vreau sa-mi amintesc.
Stau acum si ascult cateva melodii care imi starnesc sentimente...emotii. Nu stiu daca sa opresc sau nu muzica. As putea sa o schimb. Imi place...probabil o voi lasa in continuare.
Sunt oameni care te fac in fiecare zi sa zambesti. Sunt oameni de care numai cand auzi simti o presiune. Dar invatam sa zambim indiferent de situatie. Pana la urma, ce nu te doboara te intareste! Si pe buna dreptate!
Ce frumoasa este o zi in care ma trezeste un sms in care scrie : "Neata Iuly!" E fain sa vezi ca cineva, la o ora atat de matinala, se gandeste la tine. Oricine ar fi acel cineva, este important sentimentul pe care il genereaza simplul sau gest.
Oricat de puternici suntem, avem nevoie de prieteni!
Mai sunt cateva minute si incep un nou an din viata. Inca ma mai gandesc cu jind la vacanta de care va spuneam acum mult timp in urma. Sper sa pot sa ma bucur de ea in curand. Sa imi reincarc bateriile. Cam asta ar fi prima dorinta pe lista:)



LA MULTI ANI MIE!!! :):):)





»

Labels:

0 comentarii: