Play!

miercuri, 15 octombrie 2008

Este ora 3:50 noaptea iar de la 8 am LRC (Limba Romana Contemporana). Va pasa voua? La fel imi pasa si mie. O sa dorm cel mai probabil pana la 11. Apoi dush, Blondy afara, si fuga la cursuri.
Am fost in seara asta la film. Righteous Crimes (=Crime Justificate=). Mircea Badea l-a catalogat drept un film cum nu se poate mai prost. Insa judecati si voi cum poate fi un film in care joaca doi monstrii sacri ai cinematografului hollywoodian-Robert de Niro si Al Pacino? A fost foarte frumos! Un thriller psihologic de succes! Merita vazut!
De ce a zis totusi Mircea Badea ca e atat de prost filmul? Personal il admir pe acest minunat cititor de ziare. Este foarte destept. Noi o stim, si el o stie. Tocmai de aceea cred ca a si comentat negativ filmul. Pentru ca este un film bun, oamenii care l-au vazut l-au apreciat, iar el, badea Mircea al nostru, ce s-a gandit? "Yo destept si div cum sunt, le arat muritorilor ca sunt mai smecher, ca pe mine nu ma impresioneaza. Haliudul, ca sa ma impresioneze pe mine, Mircea a lu' Badea, trebuie sa se straduiasca mai mult!" Desi este dotat intelectual atat cat trebuie, cred totusi ca are destule momente in care se supra-apreciaza. Sa va amintesc ca s-a filmat cu telefonul mobil in timp ce lovea o jucarie de la sala de forta? Mai "clever" mi se parea sa bata mar pe unul, si apoi sa se mandreasca!
Ei, pana una alta, noi suntem in fata sticlei, el este in spatele ei, si ne atrage seara de seara sa il urmarim. Cum ne-cum, altul mai bun pe acest format de emisiune nu exista, si trebuie sa ii iertam si lui micile mari scapari de modestie.
Ma duc. Poate ma duc totusi la LRC. Am chef acum sa vad un film. Ma duc direct la cursuri de la film:))
AAA!!! Era sa uit! Am fost mai devreme, pe la 2, la McDonalds, la drive, si am comandat, printre altele, si 8 aripioare. Cand am ajuns acasa am observat cu nemarginita uimire ca mi-au pus 9. M-am bucurat asemeni unui copil ce primeste de la parinti, de ziua lui, masinuta mult dorita. 9 e mai mare decat 8! :))))






Play & Win!




»

Labels:

0 comentarii: