M-AM INTORS!

joi, 9 octombrie 2008

Sa va mai vorbesc despre vara care s-a incheiat demult? Sau despre cum am petrecut-o? Ar fi prea sec, pentru ca nu am facut nimic deosebit.Am muncit de "mi-au sarit capacele". In schimb mi-a fost dor de rutina mea. De statul pe messenger, de verificat blogul, de voi!
Reintram pe firul normal:facultate, iar messenger, iar comentarii cel putin saptamanale asupra evenimentelor. Am intrat, cum ar spune EI, in sezonul doi de "blogareala" :))
Astept din nou comentarii, sustineri, contraziceri.
Salutare, prieteni!

Labels:

3 comentarii:

  1. Anonim says:

    Bine ai revenit !!!:D


    D

  2. Iuli says:

    bine te-am regasit, anonim! nu stiu cine esti, dar e o adevarata placere sa va regasesc aici pe toti cei care va semnati, si pe cei care evitati!:)

  3. Anonim says:

    Mi-e lene sa ma inregistrez si asa numai pe blogul tau postez ar trebui sa te simti onorat :D. Si asa ma semnez cu D. , ca sa-ti usurez depistarea mea stii ce inseamna "4" :D

    D