Cald!

sâmbătă, 5 aprilie 2008


Soaaareee!!! Am iesit in tricou azi! Pentru prima oara in ultimele 3 luni. E 12 fara 10. M-am trezit pe la 9 si ceva...inca un lucru pe care nu l-am mai facut in ultimele luni:))

Am fost la un prieten si ne-am uitat la filme toata noaptea. Na! Cate filme poti vedea intr-o singura noapte? Am vazut cateva secvente din Superheroes! Fain filmul. O comedie facuta tot de producatorii Scary Movie. Am mai vazut The Bratz-un bullshit de zile mari. E genul ala de film cu actori foarte tineri pe care nu ii mai vezi jucand niciodata, in niciun film!Va dati seama ce bun a fost!:)) A! Si am mai vazut Vintage Points. Bun film:) Merita vazut.

Azi am vorbit cu colegele de la facultate sa mergem la Step Up 2. Sper sa fie bun.

Am niste colege.... Sa-mi traiasca:D

Ascult Leona Lewis. E atat de pura vocea asta...si are si niste piese superbe!...Hmmm...

Am chemat-o pe mama si am pus-o sa imi faca fasole uscata. Am si niste gogosari murati tot de ea pusi! D E L I C I U! Cine vrea? Dati un telefon inainte si ... va astept;)

Si s-a mai dus un Summit...

Labels:

0 comentarii: