Ready? Go!

luni, 7 aprilie 2008


Luni. Inceput de saptamana! Strazi aglomerate. Trotuare pline. In scurt timp o sa semanam din ce in ce mai mult cu Bucurestiul.
Mi-am propus ca de astazi sa imi rezolv toate problemele lasate balta lunile astea! Asadar, urmeaza o perioada de agitatie!:)

Nu am fost prea cuminte in ultima vreme si deja ma caiesc! Cum spuneam, astazi am inceput sa imi repar greselile. Vreau sa umblu putin si la retusarile personale. Lucruri pe care le fac, sentimente desarte ce le nutresc in neant...toate acestea si multe altele imi fac numai rau si trebuie sa incep sa lucrez cu mine mai mult. M-am cam neglijat si nu imi place. Acum vorbesc ca un parinte comunist dar chiar trebuie sa imi pun ordine in ganduri si sa imi stabilesc o lista de prioritati. Am tinut prea mult cont de altii (si aici deja ma gandesc la cineva...). Dar de acum voi tine cont mai mult de ceea ce vreau si ceea ce simt EU!

Ptii, ma fac rau!!!...ca nu mai tine:))))

In alta ordine de idei, azi am fost la politie sa imi recuperez permisul suspendat, dar din cauza unor probleme tehnice(zic ei) biroul nu functiona! Ma duc maine! In schimb am stabilit orele de intalnire cu cei care tre sa imi rezolve din probleme: un perete zgariat, un raft la birou, o plasa de tantari stramba, si lista continua! Asa imi trebuie daca nu le-am rezolvat la timp. Acum s-au adunat. Dar e ok:) O sa fie bine!

Vad ca se incalzeste afara. Sper ca vremea sa fie in continua incalzire, pentru ca sincer vreau sa ma imbrac mai subtire!

Ma doare spatele...

Labels:

1 comentarii:

  1. Anonim says:

    ba ! poza e din odorheiu secuiesc :)) nu din ctza !