Inca un pic

joi, 10 aprilie 2008


Si azi, ca si ieri, a fost cald. Am iesit in tricou...in camasa cu maneci scurte! Yeap...se pare ca primavara isi intra in drepturi. Sper sa ii placa pe meleagurile noastre si sa nu isi ia talpasita prea curand:)
Azi mi-am recuperat, in sfarsit, permisul! Uitasem ce frumos e!
De bine ce l-am luat, am dus masina la spalat, la facut plinul...iar acum pe seara am fost cu 2 din cele 3 colege cu care ies mereu, si cu prietenul uneia dintre ele. Ne-am simtit bine! NU! Nu ne-am simtit bine! Ne-am simtit extraordinar!! Am ras toata seara, ne-am amuzat pe seama altora, a fost super. Am inceput sa ne mai "dezghetam". Am fost putin badaran la inceputul serii si am fortat nota, dar era imperios necesar sa lasam garda jos. Ieseam mereu impreuna, dar eram oarecum retinuti...ne cantaream cu mare atentie gesturile, vorbele...Pentru ce? In seara asta am cam fost noi insine, si chiar am facut dintr-o seara banala de miercuri o seara frumoasa fooc!:D
Chiar!!! Am observat chestia asta la multi: cu noii prieteni incercam mereu sa parem ceea ce nu suntem. In fata strainilor - la fel. Ce ne strica sa fim noi insine de la inceputul unei relatii, indiferent de natura ei?? De ce tinem atat de mult la "prima impresie"? Oricum dupa o anumita perioada revenim la vechile obiceiuri, revenim la adevaratii "noi"...si se poate sa nu mai fim atat de simpatici. E doar o bservatie.
A! Ieri seara am fost iar la Step Up 2. Nu aveam ce face acasa si am fost cu un preten sa il vada si el. Foarte "energizanta" coloana sonora. O sa caut sa fac rost de ea.
ce pofta mi-e de ciorbita de miel, cu putin orez, cu o adiere acrisoara de aburi, cu o mangaiere plapanda de frunze de patrunjez...; de friptura de miel, bine condimentata si frageda, suculenta...nu am mai mancat de un an...si are mama un talent de sarbatori sa faca bucate din astea traditionale...Abia astept!!!Mai sunt vreo doua saptamani si mancaaaam:))
A.M.R 17 zile...
Pam-pam!

Labels:

2 comentarii:

  1. Anonim says:

    f misto ce ai scris. specfica si numele colegelor cu kre te intelegi bine...k asa e frumos:D yolanda

  2. Anonim says:

    "Oricum dupa o anumita perioada revenim la vechile obiceiuri, revenim la adevaratii "noi"...si se poate sa nu mai fim atat de simpatici." asta e cu adevarat frumos si adevarat. oricum , micile defecte ne fac mai interesanti si mai speciali...si dak am fi tot timpu' simpatici ne-am plictisi! yolanda