Vreau sa plec

vineri, 4 aprilie 2008


Ce fain e azi afara! E caldut, adie vantul...imi place!

Iar m-am culcat pe la 5 azi-dimineata! Mi-am dereglat programul de somn. O sa imi stric frumusetea.:)))

Vreau sa plec ...am nevoie de o vacanta! O padure in munti ar fi ideal. Sa stau cu cortul si sa mananc conserve, sau ce-oi cara cu mine!Sa ma trezeasca aerul intepator de munte dimineata, sa il simt cat e de curat! Sa nu vad gunoaie in jurul meu...sa vad asfintitul printre copaci....sa am un izvor langa mine...oofff...

Sunt cativa ani de cand nu am mai iesit nicaieri...Vara am lucrat si in rest scoala. Anul trecut am avut bacul si a fost foarte solicitant! Poate daca as fi invatat ar fi fost mai putin stresant. Dar asa...

2007 a fost un an stresant; frumos dar stresant. Am obosit un pic.Trebuie sa imi reincarc bateriile.

Ce curat e aerul azi...

Labels:

0 comentarii: