Dansul dragostei

sâmbătă, 5 aprilie 2008




V-ati intrebat vreodata cum se face ca toti traim dupa acelasi tipar? Toti ne ranim cand invatam sa mergem pe bicicleta, toti iubim si suferim cel putin o data in dragoste...parca mergem toti pe acelasi drum, doar ca o facem fiecare in mod diferit.


O sa ma opresc putin pe subiectul asta "dragoste"prin care toti trecem dar pe care se pare ca nu toti il intelegem asa cum ar trebui.


Sunt multe lucruri pe care eu insumi nu le inteleg. Cum ar fi: de ce un el si o ea se cupleaza doar asa..ca sa nu fie singuri si merg pe ideea ca "pofta va veni mancand"? Cum Dumnezeu te implici intr-o relatie fara sa iubesti? Asta e o notiune foarte neclara pentru mine.


Daca se iubesc, atunci de ce fac figuri si dau ochii peste cap pierzand astfel vremea cu fleacuri si prostii? Daca ea il iubeste, atunci de ce il manipuleaza cu sexul? Daca el o iubeste, atunci de ce flirteaza cu alta fata?...


Mi-am inventat un asa-zis test. Ti-l impartasesc si tie, in speranta ca te poate ajuta la un moment dat. Gandeste-te cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti! Imagineaza-ti lucruri absurde, poate chiar imposbile; creaza-ti scenarii si intreaba-te: "AS PUTEA SA FAC ASTA PENTRU EL/EA?" Daca te izbesti de o situatie in care eziti sa faci un anumit lucru, atunci, cred eu, inseamna ca nu iubesti cu adevarat. Dar cand absolut orice iti imaginezi are un final cu raspuns pozitiv, adica iti poti spune "DA! POT FACE ASTA!, inseamna ca intr-adevar iubesti! Desigur ca extremistii se vor gandi acum la scenarii macabre cu ucis si alte aberatii. Exclus! Poate eu insumi sunt extremist daca gandesc in modul asta. Insa dragostea, asa cum o percep eu, este ceva sacru, ceva unic. In vizorul unora voi parea patetic. Dar stiti ce? Chiar nu imi pasa!


Si ca sa ating o coarda mai sensibila...facem sex din dragoste sau pentru ca ne place? Se zice ca prima oara nu se uita niciodata. Mai tinem la blazon? Aici oamenii se impart in doua categorii: cei/cele care isi doresc ca prima data sa fie ceva special cu cineva special si cei/cele care

o fac din curiozitate sau din ideea ca oricum o faci...ce rost are sa astepti?
Exista sex fara dragoste sau dragoste fara sex?

Sigur ca fiecare face ceea ce crede , si cu siguranta optiunea aleasa, in viziunea lui chiar este cea mai buna pentru el, si in fond asta e tot ce conteaza!




Credeti in iubire?

Labels:

1 comentarii:

  1. Anonim says:

    cred ca oricare dintre noi crede in iubire,fiecare visam la fericire si implinire sufleteasca...da!eu cred in iubire asa cum nu cred in nimic altceva,am nevoie de ea si sper ca intr-un final ea sa fie cea care invinge orice obstacol...daniela